کسب درآمد از تایپ با تبدیل گفتار به نوشتار

author
نویسنده : آموزش iotype
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰
کسب و کار

در سال های اخیر کسب درآمد از اینترنت بخش زیادی از شغل جانبی و یا حتی شغل اصلی کاربران آن را تشکیل داده است. یکی از ساده ترین راه ها کسب درآمد از تایپ است. بسیاری از افراد برای کسب درآمد از تایپ ، اقدام به تایپ سنتی با صرف زمان زیادی می کنند که تجربه لذت بخشی ندارد. در این مقاله راهکار کسب درآمد از تایپ را معرفی کرده و سپس شما را با نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype آشنا میکنیم تا از این پس علاوه بر لذت بردن از تایپ و افزایش سرعت تایپ بتوانید کسب درآمد از تایپ را به میزان مناسبی داشته باشید. شما می توانید با صرف زمان مناسبی در طول روز و دریافت سفارش های تایپ از این سرویس به عنوان درآمد جانبی و حتی درآمد اصلی خود استفاده کنید. با رعایت نکات ارائه شده در این مقاله می توانید در خانه کسب درآمد کنید. حتما شما تجربه تایپ طولانی داشته اید که احتمالا این تجربه خسته کننده و همراه با درد گردن و کمر بوده است. شما می بایست متنی را جلوی روی خود بگذارید و شروع به تایپ نمایید. این روش تایپ تاثیر نا مطلوبی بر عضلات گردن شما می گذارد و تمام درآمد شما را صرف درمان شما خواهد کرد! کسب درآمد از تایپ از این هم ساده تر است کافی شما به سایت iotype.com مراجعه نمایید و میکروفون مناسب وصل نمایید. حال می توانید بدون نیاز به تایپ سنتی اقدام به تایپ گفتاری نمایید. یعنی شما متن را می خوانید و نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype آن را برای شما تایپ می کند. نرم افزار iotype حتی کار را از این هم برای شما ساده تر کرده است شما می توانید علائم نگارشی را هم با گفتار تایپ نمایید. این موضوع به این معنی است که شما مثلا می گویید ویرگول و نرم افزار برای شما علامت ، را تایپ می کند. این موضوع در افزایش سرعت تایپ در حجم بالا و به دنبال آن افزایش کسب درآمد از تایپ بسیار موثر است. همچنین شما می توانید کلمات جایزگین دلخواه هود را تعریف نمایید. این سرویس زمانی که متن تایپی شما تخصصی است بسیار کاربری است چرا که بسیار از واژگان تخصصی و جدید که برای نرم افزار قابل فهم نیست، توسط این روش قابل تفهیم به نرم افزار است. این ویژگی تاثیر چشمگیری در سرعت تایپ و کاهش نیاز به ویرایش متن و به دنبال آن افزایش کسب درآمد از تایپ خواهد داشت. به منظور افزایش بهره وری در تایپ و بهبود سرعت و به دنبال آن افزایش درآمد از تایپ با رعایت برخی نکات ساده می توانید کسب و کار آنلاین خود را حتی بیشتر رونق دهید.

تهیه میکروفون مناسب

برای آنکه سرعت تایپ شما و دقت تبدیل گفتار به نوشتار افزایش یابد حتما از میکروفون با کیفیت مناسب استفاده نمایید. هر چه کیفیت صدا دریافتی از شما در نرم افزار شفاف تر باشد و دارای نویز محیطی کمتر باشد سرعت تایپ و کیفیت تبدیل گفتار به نوشتار بهتر شده و در نتیجه کسب درآمد از تایپ برای شما بیشتر خواهد بود.

تایپ در محیط ساکت و آرام

تلاش کنید تا نویز محیطی کم باشد و در محیطی ساکت و آرام عملیات تایپ را انجام دهید تا هم تمرکز شما بالا باشد و نویز در صدای شما کمتر باشد و نرم افزار بهتر عملیات گفتار به نوشتار را انجام دهد. از دیگر پارامترهای تاثیر گذار سرعت اینترنت است که شما می توانید با انتخاب اینترنت مناسب با پایداری خوب ، سرعت تایپ را افزایش دهید.

ارتقاء به حساب کاربری ویژه

نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype به منظور تست عملکرد و اطمینان از صحت و قدرت تبدیل گفتار به نوشتار نرم افزار تا 50 کلمه امکان تست رایگان دارد سپس در صورت رضایت می توانید با ارتقا به حساب کاربری ویژه از نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتارiotype بدون محدودیت استفاده نمایید. همچنین می توانید از ویژگی های دیگر حساب کاربری ویژه از جمله ذخیره سازی متن ، امکان ثبت کلمه جایگزین ، یادگیری ماشین از متن شما استفاده نمایید. به منظور کمک به شما کاربران گرامی در صورت تمایل می توانید با استفاده از راه های ارتباطی درج شده در سایت iotype با پشتیبانی نرم افزار ارتباط گرفته و پروژه های تایپ دریافت نمایید.