تایپ پایان نامه با استفاده از تبدیل گفتار به نوشتار

author
نویسنده : آموزش iotype
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰
آموزش
دانشجو و دانش‌آموز

تایپ پایان نامه یکی از شیرین ترین و در عین حال سخت ترین کارها در دوره تحصیلی برای تمامی دانشجویان است. شیرین از این بابت که یک دانشجو ثمره تلاش های چند ساله خود را در قالب متن عمومی پایان نامه منتشر کرده و در اختیار عموم قرار می دهد و از طرفی سخت ، چرا که تایپ پایان نامه بسیار کاری سنگین و زمان بر است. تایپ پایان نامه ممکن است تمرکز شما را از روی اصل موضوع پایان نامه و هدف اصلی برداشته و شما را درگیر تایپ کردن نماید. در این مقاله نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype را به شما معرفی می کنم تا شیرینی نگارش پایان نامه را برای شما دو چندان کنیم و در عین حال سرعت تایپ شما را دو برابر نماییم.

تبدیل گفتار به نوشتار برای تایپ پایان نامه

نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype دقیق ترین نرم افزار فارسی برای تبدیل صدا به متن است. برای شروع تایپ کافی است با استفاده از مرورگر گوگل کروم وارد سایت iotype.com شوید. سپس میکروفون مناسب وصل نموده و بر روی علامت میکروفون در بالای صفحه کلیک کرده و شروع به گفتار نمایید. فراموش نکنید که به مرورگر کروم اجازه دسترسی به میکرفون را بدهید. این جازه در قالب پیامی توسط مرورگر گوگل کروم برای شما ظاهر خواهد شد. نرم افزار iotype همزمان با گفتار شما ، صدای شما را به متن تبدیل کرده و تایپ می کند. برای تایپ پایان نامه خود، در صورتی متن را از پیش آماده کرده اید کافی است متن پایان نامه یا مقاله خود را به صورت شمرده شمرده بخوانید ، نه خیلی آرام که سرعت شما را کند نماید و نه خیلی تند که صدای شما برای نرم افزار قابل تشخیص نباشد. در صورتی که متن پایان نامه را آماده نکرده اید می توانید همزمان با فکر کردن ! آن را به زبان آورده و تایپ نمایید. فراموش نکنید در صورتی که نیاز به تفکر بیشتر درباره موضوع پایان نامه دارید یا قصد صحبت با دیگران را دارید حتما مجددا بر روی علامت میکروفون در بالای سایت کلیک نمایید.

تعریف واژگان تخصصی پایان نامه

دقت نرم افزار تبدیل گقتار به نوشتار iotype بالای 90% است اما در تایپ پایان نامه قطعا شما واژگان تخصصی یا انگلیسی خواهید داشت که ممکن است برای نرم افزار قابل تشخیص نباشد. نرم افزار iotype این امکان را در اختیار شما می گذارد که بتوانید واژگان یا علایم مورد نیاز خود را به نرم افزار معرفی نمایید. مثلا فرض کنید واژه microbiology را می خواهید به نرم افزار معرفی نمایید. کافی است به بخش علایم جایگزین در منوی بالای سایت مراجعه نموده و بر روی گزینه ثبت علامت جدید کلیک نمایید. شما می توانید به نرم افزار بگویید "اگر من گفتم میکروب شناسی تو بنویش microbiology". با استفاده از این روش شما می توانید تمامی اصطلاحات خوزه تخصصی خود را از رشته خقوق گرفته تا پیچیده ترین اصطلاحات پزشکی به نرم افزار معرفی نمایید. در کنار تمامی این موارد هوش مصنوعی نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype که مبتنی بر یادگیری عمیق ماشین است ، دایما از شما در حال یادگیری است و شما این موضوع را پس از مدتی به طور کامل درک خواهید کرد. در ابتدا شاید مجبور باشید واژگان را شفاف تر و آرام تر بیان کنید اما با گذشت زمان نرم افزار از شما می آموزد و شما می توانید با سرعت بیشتری گفتار را به نوشتار تبدیل نمورده و تایپ پایان نامه را سریعتر انجام دهید.

دریافت خروجی word پایان نامه

یکی از مهمترین بخش های پایان نامه ویراستاری و صفحه آرایی است. بدون شک نرم افزار microsoft word بهرین ابزار برای این بخش از تایپ پایان نامه است. نگران خروجی word نباشید. با استفاده از نرم افزار تبدیل گفتار به نوشتار iotype به راحتی می توانید متن تایپ شده خود را به نرم افزار word منتقل کرده و با فرمت docx ذخیره نمایید و صفحه آرایی را بر روی آن انجام دهید. برای این کار کافی است از طریق نوارد ابزار تایپ بر روی علامت آبی رنگ word کلیک کرده و فایل word خروجی را دریافت نمایید.

اپلیکیشن اندروید تبدیل گفتار به نوشتار

نرم افزار iotype برای تایپ پایان نامه شما پیشنهاد های بهتری نیز دارد. شما حتی در حال پیاده روی یا در مسافرت و حتی در هر جا که به لپ تاپ خود دسترسی نداید می توانید پایان نامه خود را تایپ نمایید. با استفاده از اپلیکیشن اندروید تبدیل گفتار به نوشتار iotype می توانید با گوشی موبایل اندرویدی خود اقدام به تبدیل گفتار به نوشتار نمایید. نکته بسیار کاربری در استفاده از اپلیکیشن اندروید iotype همگام بودن (sync) بودن آن با نسخه کامپیوتر است. به این معنی که گفتار شما در موبایل یا در کامپیوتر با هم ترکیب می شود و می توانید بخشی از پایان نامه را در کامپیوتر و ادامه آن را در موبایل تایپ نمایید.

استفاده از موبایل به عنوان میکروفون

با استفاده از امکان همگام بودن نسخه موبایل و وب iotype شما می توانید از موبایل خود به عنوان میکروفون در کامپیوتر برای تایپ پایان نامه استفاده کنید. کافی است هم موبایل و هم کامپیوتر شما به اینترنت وصل باشند. سپس وارد اپلیکیشن اندروید iotype شده و شروع به گفتار نمایید. حال همزمان با گفتار شما در موبایل ، متن شما هم در موبایل و هم در کامپیوتر تایپ خواهد شد. در این مقاله تلاش کردیم تا تایپ پایان نامه را برای شما راحت تر کنیم. با استفاده از iotype سرعت تایپ پایان نامه شما افزایش خواهد یافت و شما می توانید تمرکز خود را بر روی متن پایان نامه و تحقیق حول موضوع مورد نظر خود بگذارید. باعث دلگرمی ماست که نظرات ، پیشنهادات ، تجربیات و انتقادات خود را درباره نرم افزار iotype از بخش دیدگاه ها بیان نمایید.